13. Djurhem iFokus

Lilla Bamse behöver ett nytt hem fort!

2019-04-26 21:46 #0 av: LillAnki67

Hejsan!
Jag heter Annika och är ny här. Jag undrar om det finns någon vänlig själ som skulle vilja ta emot lilla gosiga Bamse, han blir 2 år den 17/10-19, han är en Jack Russell och Rusky Toy blandning, han tror att han är en väldigt stor hund och kan skälla i tid och otid, tyvärr så har min ex-sambo (som jag precis flyttat ifrån)skrämt Bamse med sina raseriutbrott och Bamse bör gärna komma till någon som kan något om detta beteende. Bamse är väldigt mammig och är efter mig hela tiden, han är rumsren, vaccinerad och chippad! Jag vill ej ha betalt för honom bara han får ett bra hem. Bamse är världens goaste lille kille förutom detta med skällandet, och han blir rädd för okända ljud, man bör gå varsamt fram..😔😔Har tyvärr ej fått napp någonstans ännu och därför chansar jag här. Dit jag har flyttat så kan jag med sorg i hjärtat 🥺🥺säga att jag tyvärr inte kan ha kvar honom med tanke på mina sjukdomar och de äldre och handikappade som jag har som grannar. Jag vore jättetacksam för svar från någon som kan ta honom så fort som möjligt. Jag är 52 år och förtidspensionär och bor på Ardalagården i Skara. Tack på förhand! Annika Nordgaard..Fler bilder och mer info kan skickas ..

Anmäl
2019-04-26 23:35 #1 av: Mari

Hej Annika!

Detta är tyvärr ingen aktiv sajt och inte heller menat för privata omplaceringar. Jag hoppas att du kan hitta ett bra hem till fina Bamse. 

Ett tips är att annonsera på blocket men även i lokaltidningen som radannons, är du medlem på facebook så finns där många olika grupper man kan annonsera i, kanske någon köp & sälj för Skara där du bor eller någon större djurgrupp. 

Anmäl
2019-05-02 22:09 #2 av: Hollie1996

Skicka gärna pm till mig ang fina Bamse

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.