Annons:
Etikett13-djurhem-ifokus
Läst 703 ggr
ParaKiss
2/10/09, 2:44 PM

300 medlemmar!!

Hejsan! Det är inget speciellt. Men ändå något som jag vill berätta för alla!

Hurra!!! Nu är vi över 300 stycken medlemmar i djurhem.ifokus!!!!

Jätte roligt att vi har blivit så många medlemmar på en sån kort tid. Tack till alla medlemmar, Medarbetare och artikel författare och alla som hjälper till att hålla igång forumet.

Hoppas att vi kan hjälpa många djur till nya och bra hem med hjälp utav sidan. Och hjälpa djuren på flera olika sätt. Och kanske på något sätt få upp djurens status. Hoppas att vi får en bra kedja och bra samarbete med varann. Och att forumet fortsätter att vara en sån trevlig, glad & hjälpsam forum som möjligt. Ingen ska behöva vara rädd för att skriva utan att få påhopp. För här hjälper vi varann. Framför allt hjälper djuren som behöver våran hjälp på något sätt. =)

Vill ni hjälpa forumet och djuren?

Lite tips om vad du/ni kan göra:

* Om du och din familj kanske kan också ställa upp som akuthem för något djur. Så glöm inte bort och skriva in dig i akuthems listan som ni hittar i forumet!

* Om ni har nå artiklar ni vill erbjuda till djurhem.ifokus sidan så får ni gärna göra det. Om du har även något djurhem, djurskydd, omplaceringshem eller något. Som helst gärna har tillstånd och är godkänd. Så skriv gärna en artikel om er så kan jag lägga upp om er också bland artiklarna! Bra reklam för er.

* Tipsa runt om oss! Tipsa gärna om oss bland djurhemmen, djurskydden och andra djurorganisationer. Även får ni gärna länka oss, banner hittar ni i forumet. Bra reklam är att också sätta upp lappar på djuraffärer kanske och på mat affärer och andra anslagstavlor om djurhem.ifokus.

* Tips på förbättringar och andra förslag till forumet är välkommen. Även tips på tävlingar mm.

* Hålla forumet aktivt.

* Ni har även en del namninsamlings listor i forumet där ni gärna får skriva på om ni vill stoppa en del olika djurplågeri. Om ni har tips på flera namninsamlingar som stoppar djurplågeri och sånt så får ni gärna lägga upp dem i forumet.

* Om ni vet kanske någon som söker efter något djur som kanske forumet har så kan ni ju tipsa om de djuren som finns i forumet. Eller om ni kanske vet någon som behöver akut omplacera eller behöver någon annan hjälp så är det bara o visa vägen till forumet =)

Och ja, kanske du har egna förslag? =)

Om det skulle finnas något djur som söker akut nytt hem. Som verkligen är akut. Så kan jag även ev göra artikel om det djuret så kommer det djuret att synas på framsidan.. Då skickar du mig info om djuret, kontaktuppgifter, iFokus nick, och ev några bilder. Allafall minst en bild. Max 5 st. Gör en sån väl skriven text som möjligt. (Dock endast för privatpersoner som är medlem på djurhem.ifokus. Om du har ett djurhem/djurskydd osv som har tillstånd så kan jag lägga upp om era omplaceringsdjur utan att du behöver vara medlem. ). Även andra akuta fall som du känner till, ex hemlösa djur, koloni katter o sånt kan jag lägga upp. Det mesta går att diskutera fram =)

Om det skulle vara något som ni behöver hjälp med eller nåt så hör gärna av er till mig, medarbetarna eller skriv i forumet. =)

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig vistelse i djurhem.ifokus =)

mvh Annie (Parakiss)
Värd på djurhem.ifokus och på japan.ifokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: