Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 865 ggr
zickan
2/9/09, 7:51 PM

Transporter erbjudes

Jag reser runt ganska mycket för att lämna av råttungar och hälsa på kompisar etc.
Allt står på min hemsida: zickan.zoomin.se

Västerås-sthlm-västerås(start typ fagersta) Åker denna sträcka rätt ofta. Kan även åka lediga dagar bara jag får ihop ca 1-200 till biljetten.
Finns möjlighet att hoppa av i bålsta och ta tunnelbana ifall man bor den sträckan som går där.

Jag ska till västerås-eskilstuna denna vecka troligen. Vet inte exakt när. Strulade till en hämtning i dag som jag ska försöka trassla ut.

Funderar på en resa till skåne med tripp till malmö. Ska hälsa på absinthe(klippan) och min syster(malmö centrum).Denna resa kommer isf ske runt den 27 mars eller nån dag vecka efter.
Hänger mest på ekonomin. Ju fler intresserade ju mer chans att jag åker.

100:- transportburen med max vikt 5kg.
Flera smådjur i små transport burar så kan priset diskuteras. Själv märkt hur dyrt det är att be om hjälp. Visst vill man gärna få ihop till biljetten på att hjälpa till. Men pris är diskuterbart vid fler djur ifrån samma person.

Jag åker alltid tåg. Och har nästintill alltid hunden med mig.
Långa resor ska transporten förbetalas. Varit för mycket strul och man fått vänta i onödan på folk som ångrat sig.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
zickan
2/9/09, 7:53 PM
#1

Glömde skriva med.
Säger man till innan så kan jag alltid med ta transportburar ifall det inte finns att skicka med. Bara lämnaren och hämtaren har med sig på angiven plats senare.
OBS gäller inte vid djur som inte kan flyttas över till annan behållare. Typ småfåglar.
Äger ett överskott på bra transportburar, passande alla djur.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: