Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 6519 ggr
ParaKiss
2/11/09, 8:55 PM

Djuraffärer online

Tipsa om ställen på nätet där man kan köpa djur tillbehör och sånt online! =)

Annons:
ParaKiss
2/11/09, 9:07 PM
#1

http://www.djurmaxi.se Här hitta jag en sida. Lätt att hitta på med. För fågel, hund, katt och smådjur. =)

hus-musen
2/11/09, 11:28 PM
#2

Qui dormit, non peccat

 


zickan
2/13/09, 3:27 PM
#3

Zoosajten - alla djur (köpt ifrån, alltid gått bra. ca 1-2v leverans. Ofta utförsäljning)
Guldfisken - alla djur (köpt ifrån, alltid gått bra. ca 1-2v leverans) Hagsatrazoo - alla djur, speciellt bra på iller.(strulig hemsida som kan hacka, dock väldigt bra utbud. Aldrig beställt ifrån men handlar ofta p åaffären)
Petsintown - alla djur
Foderbilen - hemkörning av hund/katt produkter. (Extremt smidigt för de utan körkort, snabbt enkelt) Husse - Hemkörning av hund/katt (samma som ovan, snabbt enkelt, slippa bära kattsand hem. få till dörren) Zoovaruhuset - det mesta (lite seg på frakt den gång jag köpte, kanske bättre nu) Akvariekällaren - akvarie saker
Häromi - hundsaker
Akvarieshoppen - fisk (rätt smidigt, skönt att de har så mycket)
Canis - sägs vara största hundbutiken online
Amhs illertorget - Iller saker (andra nöjda, själv aldrig testat. ofta på illerträffar)
Ferretcouture - illar kläder (ENG. dock enkelt att beställa och man får det man betalar för. Gillar denna)
Hungry ferrets -  Bra illerfoder(Sv, trotts Eng namn). Rekomenderar starkt till illerägare. Samköpa stor pack med annan ägare är ett tips ;-)
Ilderbo's - Lite mer skycken osv av iller saker
Tamleopardens - rätt ny butik? verkar öka sedan jag var där sist. Lite för alla djur som ökar med mer saker hela tiden.

Lite länkar ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

ParaKiss
2/13/09, 3:40 PM
#4

#3 Vad bra! Då har man något o göra idag ;)

vitvin
2/27/09, 9:33 AM
#5

har är en bra djur affär

www.djurriket.se

zickan
2/27/09, 5:26 PM
#6

#5 det är ingen affär man kan handla via på internet?. Är väl mest info om en vanlig butik?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
[Frida1761]
4/18/09, 9:02 PM
Caspia
4/18/09, 9:51 PM
#8

www.djurrfoder.nu Fri hemköring vid köp av mer än 10 kg inom norra Stockholm.

Envishet och drömmar

[Frida1761]
4/18/09, 11:53 PM
#9

www.seahundochkatt.se   dom har smådjurs grejer också. :P

NinniH
4/19/09, 12:50 AM
#10

Kanske lite OT, men Zoosajten bojkottar jag helt, efter att jag mailat och frågat varför det knappt fanns (finns!) några kaninburar som håller lagliga mått och fick ett snäsigt svar om att jag var en barnunge och borde läsa på lagen bättre…


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

[Frida1761]
4/19/09, 1:03 AM
#11

#10   jag vet, måtten på kanin burarna är dåliga där…

Zheverez
4/19/09, 4:18 PM
#12

om man får säga vad man tycker om vissa sidor så tänker då inte jag rekomendera gran pix.

de håller inte vad de lovar, lev hälften med löfte om att resten ska komma, trots påstötningar och förskotts bet så har ännu inte de beställda varorna kommit. 4 mån var det sen beställningen å hälften kom. tom var en sak defekt.

Caspia
4/19/09, 4:29 PM
#13

# 12. Oj, det var bra att du skrev det. Du borde vända dig till konsumentverket eller den där Sverker.

Envishet och drömmar

Annons:
becka89
8/3/10, 1:11 AM
#14

#12 har du ringt till dom, min sambo mejlade dom förut då grejer var försenat m.m. sen tillslut ringde han och sa att han inte ville ha grejerna för dom var för sega med leveransen (2månader) så fick han tillbax pengarna direkt.

[Ai-chan]
8/3/10, 12:40 PM
#15

#12
Morsan har haft typ samma problem som dig med grand prix när hon har beställd där, extrema förseningar, saker som va sönder, mm.

mvh Annie
(fd Parakiss)

Ellenfyrkant
8/6/10, 8:24 PM
#16

#10 Detta kan jag i alla fall ge Häromi väldigt bra betyg på ! Jag skrev i beställningsformuläretdär plats för kommentar finns att jag tyckte de skulle utesluta både den kanin- och marsvinsburen de har ur sortimentet då kaninburen inte ens är laglig åt dvärgkanin och marsvinsburen enbart är laglig för ett marsvin, (funkar som sjukbur men det vet nog oftast inte kunderna.) Att de alltså var för små enligt jordbruksverkets lagar. De svarade trevligt att de skulle vidarebefodra mitt meddelande till deras leverantör.

Man har ju lyckats klicka sig in på en hel del olika sidor (utan att komma de flesta namnen.) Men Häromi är den enda jag beställt från och var/ är väldigt nöjd !

Mvh Ellenfyrkant

ulanea
8/9/10, 1:01 AM
#17

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

ulanea
8/9/10, 1:06 AM
#18

O just det, www.sofiashundcenter.se

Båda sidorna har endast kanintillbehör, vad jag vet (a)

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Upp till toppen
Annons: