Annons:
Etikett13-djurhem-ifokus
Läst 813 ggr
ParaKiss
2009-06-19 02:49

Tips: reklam för Djurhem.ifokus

Hejsan!

Jag undrar om ni vill hjälpa mig o komma på tips om "reklam" om djurhem.ifokus. eller på något sätt få ut om sidan?

Jag har tipsat tunt till annonsörerna på lite olika annons sidor som har djur för akuta omplaceringar osv. Och även lite till folk som söker djur. Men jag såg lite överallt på dessa annons sidor att reklam är förbjudet. Men är tips reklam tro? ^^

Om man tex skriver något sånt hära:

"Hejsan!

Tyvärr så kan jag inte hjälpa er.

Men jag tipsar gärna om sidan: http://www.djurhem.ifokus.se

Där det finns flera djurvänner och djur intresserade samlade på ett och samma ställe. =)
Där kan man annonsera gratis osv! :) Och om det även finns i behov så finns det även en akuthems lista där det är människor som ställer upp att öppna sina hem för akuta omplaceringar. :)

Jag hoppas att det kan komma till nytta! ;)

mvh Annie"

Men jag vill ha andra förslag på om hur man kan få ut om Djurhem.ifokus. =) Så om ni har det. Så kom gärna med det!

Plus. Ni får gärna tipsa runt, länka osv till oss. Om ni har någon Bilddagbok, Facebook, Lunarstorm, Egen hemsida, eller något. Så länka gärna eller skriv om oss. Varför inte Lajva eller skriva i forum och klotterplank lite om oss =) Tipsa även din familj & släk. Och dina vänner. =) Och be även dom att föra vidare. Varför inte skicka ett sms till alla på din mobil? =)

Annons:
AnneN
2009-06-19 11:44
#1

Gör reklamlappar som vi alla kan skriva ut och sätta upp på anslagstavlor på tex matbutiker, mm.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ParaKiss
2009-06-19 12:30
#2

Japp det fundera jag på med =)

Men jag har ingen skrivare. Så jag vet inte hur mkt text jag kan göra för att få plats på en a4. Det är jag lite fundersam över ^^ Och hur det kommer se ut på en a4a.

PeterLi
2009-06-19 14:41
#3

för mycke text orkar ingen läsa , ska vara enkelt och förståerligt

om man är på väg in i kvantum o skall handla har man inte lust/tid o läsa i 15 min innan man går in , och sen har man iaf glömt det när man börjar tänka på mathandlingen

AnneN
2009-06-19 16:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag bifogar här ett exempel på hur reklam för sajten kan se ut.

Om ni vill så kan jag försöka göra något liknande till Djurhem (OBS Grabbarna bakom iFokus vill alltid godkänna reklamen innan den sprids till allmänheten)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ParaKiss
2009-06-19 18:08
#5

#3 Vet =)

#4 Det får du jätte gärna fixa!! =) Skulle bli väldigt uppskattad!
sån dära. Och sen så en enkel blad typ som går att andvända med vandlig wordpad med bara text eller nåt. Typ billig o enkel variant ^^

AnneN
2009-06-19 18:50
#6

#5 Okej om du bara PM:ar den information du vill ska finnas med i texten så ska jag försöka fixa ett utkast till veckan.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
ParaKiss
2009-06-24 16:04
#7

AnneN

Har du msn tro? Isåfall kan du adda mig där: Anniiie86a@hotmail.com

AnneN
2009-06-24 16:08
#8

#7 ahar addat dig, anne_j_nasman@hotmail.com

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: