Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 1819 ggr
metalbitch
6/17/09, 10:23 PM

VARNING för känsliga tittare

fick denna länk av en god kamrat som är med i PETA och höll på att dö av medlidande till dessa djur som skall bli fina pälsar till kapitalistiska äckliga människor…mitt hjärta gråter av bara tanken… och sett denna video 1 endaste gång och får inte bilden ur näthinnan

så jag varnar er för mycket obehagliga bilder och tänk vad dessa djur får lida, gå med i PETA

http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=57746119599&h=TfuBp&u=5Po63

klicka på bilden där det står watch the video

Annons:
[Norrbysa]
6/18/09, 9:56 PM
#1

Nej tack! Jag gillar inte PETA's metoder. Jag tycker inte de står för djurens rätttigheter. De är snarare ute efter att provocera till varje pris.

metalbitch
6/18/09, 11:24 PM
#2

dessvärre finns det egentligen ingen som är för djurens rättigheter (oavsett förening) som man själv vill,alla provocerar på sina egna sätt

Kaninfavoriten
6/23/09, 1:29 AM
#3

Gå inte in på denna länk.. Dom som äger sidan får pengar för att folk går in på deras sida .

psyko
6/23/09, 1:50 AM
#4

Har sett lite av den länken förut. Sådant får inte förekomma, och de som säger att man inte alls behandlar djur så illa som folk säger och går där och fortsätter köpa sina pälsar kan titta på denna filmen. Många gånger är det såhär det går till, och det tycker jag att folk borde vara medvetna om.

 Det spelar ingen roll om Peta kan provocera, huvudsaken är ju att de försöker stoppa djurplågeriet. De tycker inte bara synd, de gör någonting åt saken.

[Angel88]
6/23/09, 2:02 AM
#5

VARNING FÖR DENNA LÄNKEN, GÅ APPSOLUT INTE IN PÅ DEN OM DU ÄR KÄNSLIG.

DOM MISSHANDLAR DJUREN GROVF, SEDAN FLÅR DOM DJUREN LEVANDE, DOM SPRATTLAR UNDER TIDEN, OCH MAN FÅR SE EN TVÄTTBJÖRN UTAN PÄLS OCH SKINN SOM LEVER OCH RÖR PÅ SIG  HELT BLODIG, DET ÄR HÄMSKT!!!!!!!!!!!!!

MÅR SJUKT DÅLIGT JUST NU…

MAN BORDE FÖR FAN INTE FÅ LÄGGA UT SÅDANNA LÄNKAR HÄR, DET FINNS JU SMÅ BARN MED PÅ DENNA SIDAN SOM KANSKE VILL SPELA TUFFA OCH TITTA..

TÁ BORT TRÅDEN TACK!!!!!!!!!!!

psyko
6/23/09, 5:08 PM
#6

#5 Hon varnade alla tydligt att det var känliga bilder med i filmen. Det är såhär det går till tyvärr, man ska inte låtsas om att det inte finns.

Annons:
Rafflan
6/23/09, 6:54 PM
#7

håller med #5 att man inte borde få direkt länka till sånt :(

Helt hemskt vad vi gör mot våra djur, förstår inte hur människor kan göra sånt mot ett levande djur utan att bry sig :'(

Mari
6/23/09, 11:57 PM
#8

#5 Förstår hur du känner dig, fast jag kan inte hålla med om att tråden ska bort. Det får isåfall sajtvärden bestämma.

Det står ju klart och tydligt en varning så klickar man på länken så får man ju egentligen skylla sig själv. Jag vet att man är väldigt nyfiken har själv klickat på ett antal liknande länkar och nu för tiden klickar jag inte längre när det är varning med, för jag vet hur det är och känns - inte bra!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

kaningodis
6/24/09, 12:43 AM
#9

Människan är det värsta monstret som finns!

Har sett en del filmer om djurplågning och jag har aldrig slutas förvånas men detta tar priset!

Dett var de absolut värsta jag någonsin sett…mår illa och vet inte vad jag ska säga, det är så fruktansvärt hemskt.Gråter 

#2 Vaddå, finns det ingen föreing som är för djurens rättigheter?!

Kastanjegårdens Kaniner

Rafflan
6/24/09, 12:53 AM
#10

*borttaget*

ParaKiss
6/24/09, 1:19 AM
#11

Tyvärr så är detta verkligheten. Mardröm för djuren. Detta är något som inte borde finnas. Men som det gör. Och då läre vi få upp ögonen för allmänheten, för dom som inte vet. Hur det kan kanske ha gått till för att tex dom ska få sin päls på sin luva på tex vinterjackan, alla pälskappor som finns, päls mössor, eller något sånt.

Såna hära verkligheter borde inte döljas & man borde inte blunda för det. Utan få fram och arbeta för så att det blir ett slut på det hela. För djurens skull och deras framtid.

Som Stirrup säger så står varningen klart och tydligt i TS inlägg. Och är då upp till var och en att gå vidare och kolla på länken eller ej.

Tråden får vara kvar.

Mari
6/24/09, 1:23 AM
#12

Jag glömde tillägga att jag gjorde lite utav varningen inne i inlägget i fetstil så det inte ska vara lika lätt att missa det :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

emma071
6/25/09, 8:39 PM
#13

ååh fy f*n hur kan dom

jag blev så jävla arg å Ledsen när jag såg den,

om jag fick tag på de som håller på med detta så skulle jag f*n

**Behandla dom på samma sätt!!!
**

FYF****N!!!!!

(Ursäkta mitt språk)

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

Annons:
Mizzi
6/26/09, 12:59 AM
#14

Jag kan inte titta men jag vet vad det handlar om, fick ett mail en gång med en film om samma sak så jag vet hur vidrigt det är.

Som sagt väljer jag att inte titta, för det bränner sig fast på näthinnan och jag kommer må väldigt dåligt under en lång tid om jag gör det.Gråter

Sånt här får en att skämmas att man tillhör människosläktet SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Upp till toppen
Annons: