Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 1384 ggr
Tvillingmannen
11/14/09, 1:09 PM

viktigt Djurens Vänner i Borås efterlyser

 Efterlysning ifrån föreningen Djurens Vänner Borås revisor: Vi söker personer som tagit emot eller lämnat katter till/ifrån föreningen från den 11 september 2009. Det för att Länsveterinären skall kunna göra en polisanmälan, då föreningens tillstånd att hantera djur drogs in (föreningen har numer djurförbud) Likaså sökes personer som tidigare lämnat eller hämtat katter och betalat för det. För information om hur Djurens Vänner Borås djurskyddsombud har katterna bifogas PDF-fil. Känsliga personer varnas dock för innehållets bilder. Djurskyddsombudet uppger själv i samtal med Länsveterinären att han förvarar katter i bodar innan de placeras ut i familjehem. Har du information? Kontakta Christer Rönn på 033 - 29 44 71 Skicka gärna detta vidare till vänner och bekanta - tillsammans kan vi få stopp på djurplågerierna i Borås!

Annons:
candycandye
11/14/09, 5:49 PM
#1

Herregud! Ska genast kontakta en gammal vän till mig som lämnade över sina två missar till dem! Har ingen aning inom vilken tidsperiod men det kanske beror på att mitt hjärta skenade iväg iom att ha läst detta! Åh, jag har alltid varit lite katträdd annars hade jag tatt hennes katter…var så nära på att göra det men tänkte att djurens vänner kunde ge dom mer än vad jag kunde..

Upp till toppen
Annons: