Annons:
Etikett06-djurskyddsfrågor
Läst 913 ggr
Druke
2009-12-12 03:56

Flås levande

2,000,000 katter och hundar flås levande varje år i Kina för deras päls, och lämnas sedan till en lång och plågsam död i svår chock och obeskrivlig smärta.

Varför?

Enligt människorna som utsätter djuren för detta, så är det lättare och billigare att flå ett levande djur som vrider sig av smärta än en död kropp. Man får då av hela huden i ett stycke.

För att få ett slut på detta, skriv på namninsamlingen till Kinas regering!

_På länken ovan finns även ett videoklipp för de som vill/klarar av att se.

OBS!
Extremt starka bilder!_

Annons:
[Devo]
2009-12-12 12:54
#1

Gråter Tittade på klippet men klarade inte att titta längre när de började att flå dem.

Druke
2009-12-12 15:37
#2

#1 Nej, usch! Klappa om dina djur lite extra och kom ihåg att din signatur räknas!

Desto fler människor som får upp ögonen för detta och skriver på namninsamlingen, desto närmre nalkas slutet för dessa djurplågerier!

Dessa människor kommer en dag ställas inför rätta för sina handlingar och djuren ska få rättvisa!

Alla insatser gör skillnad! Allt från att skriva på namninsamlingar och välja bort plagg/souvenirer/you name it! med päls till att donera pengar och volontärarbeta.

_
Tipsa gärna andra människor om denna och andra namninsamlingar!_

Fiona
2009-12-12 16:03
#3

Jag har skrivit på!!!!!!!

Fy fan vad hemskt rätt ut sagt, hoppas dom där j*vlarna brinner i helvetet

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

SilvianLuna
2009-12-14 02:51
#4

Here we go again. Det är sorgligt och smärtsamt att det aldrig tar slut. Det finns verkligen vidriga människor överallt på vår jord. Jag kommer att skriva på.

Upp till toppen
Annons: