Annons:
Etikett13-djurhem-ifokus
Läst 849 ggr
Tina
2010-02-01 21:34

Ny medarbetare presenterar sig

Hej!

Jag heter Tina och är ny Medarbetare här på djurhem iFokus. Jag är 18 år, bosatt i Dalarna och en riktig djurtoka! Jag bor förnärvarande hemma hos mina föräldrar tillsammans med mina 4 marsvinshonor.

Jag är otroligt förtjust i alla sorters djur, alltifrån nakna till fluffiga. Om mina föräldrar tillät så skulle jag omge mig av djur i alla olika storlekar, men tyvärr är de inte lika förtjusta i  djur som jag är.

Vid några tillfällen har jag tagit hand om olika marsvin som av någon anledning farit illa i sitt gamla hem. Under 6 månaders tid har jag omplacerat en hamster och gett två gamla marsvinshanar ett troget hem hos mig och min pojkvän. För tillfället har jag en marsvinshona tillfälligt boende hos mig.

När jag blir äldre drömmer jag om att starta en riktig omplaceringsverksamhet för marsvin och andra smådjur.

Det svider otroligt mycket i mitt hjärta att se djur som far illa. Djurhem I Fokus är en otrolig sajt där vi djurvänner kan mötas, diskutera, dela idéer och hjälpa. Själv hoppas jag kunna bidra mycket på dessa punkter. Glad

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Annons:
Mari
2010-02-01 21:40
#1

Varmt välkommen Tina!

Jag hoppas att vi tillsammans med medlemmarna kan få djurhem att blomma ut i sin fulla potential.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Druke
2010-02-01 21:44
#2

Välkommen! Glad

mandariiin
2010-02-01 22:19
#3

Välkommen in i gänget!

Lia@mandariiin.com

Valkyrie
2010-02-03 22:23
#4

Välkommen :)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[veralera]
2010-02-04 02:16
#5

Welcööm! Najs to have u här! =D ;D;D

Upp till toppen
Annons: