Annons:
Etikett08-evenemang-kampanjer
Läst 1172 ggr
VAASHii
2010-03-09 13:13

Övrigt - 50öringar till Djurens Rätt

Hejsan alla glada! :D

Håller på med en uppgift i skolan och skulle behöva eran hjälp!

Den 1:a oktober 2010 blir 50öringarna värdelösa, och istället för att bara låta dem ligga hemma och skräpa tänkte vi försöka samla in dessa och skänka till Chickas minnesfond som är en del av Djurens Rätt. De hjälper främst utsatta djur som saknar ägare och som hittats skadade eller sjuka.

Den 23 mars klockan 13.00 - 16-00 står vi på Stortorget i Malmö vid Karl X Gustav statyn och tar emot era donationer!
Om du har möjlighet, kom gärna! =D

Jag skapade min Facebook idag då jag var tvungen till det så jag har noll koll. Men ifall du har Facebook så heter gruppen; 50-öring till Djurens Rätt.
Bli medlem och visa ditt stöd!

Annons:
Mari
2010-03-09 15:50
#1

oj vilket initiativ! Hoppas att ni får ihop många 50öringar

Glöm inte att redan nu trycka upp affisher och sätt upp överallt i staden så folk får reda på detta. Försök även att kontakta någon dagstidning, ibland tycker de att sånthär är värt att skriva om!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

VAASHii
2010-03-09 18:09
#2

Det gör jag med! Hoppas verkligen det kommer många dit! =)

Vi är dock fyra grupper med olika uppgifter, och alla har kontaktat tidningar och alla möjliga grejer :P Så vi får se hur det går med det :P

Mari
2010-03-09 19:25
#3

#2 Spännande! Glöm för guds skull inte att rapportera här om hur det går :-)

Jag tror att denna länk tar en till facebook-gruppen

Säg till om den är fel så testar jag att länka om

Gå med nu alla i denna grupp!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

VAASHii
2010-03-09 19:37
#4

Det ska jag försöka komma ihåg! :D

Det stämmer bra! Tackar!

Tina
2010-03-09 19:38
#5

Jag har gått med i facebook gruppen och önskar er lycka till med projektet! :-) Ett otroligt initiativ, synd att jag bor i fel ände av landet för att bidra personligen.

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

candycandye
2010-03-09 20:31
#6

Hade de vart en insamlare i gbg så hade jag lätt kommit dit;) kan man skicka pengar?

Annons:
Mari
2010-03-09 20:53
#7

Det kanske går att ordna så att några i varje stor stad under denna dag står och samlar in 50öringar och sedan sätter in på kontot till Chickas fond?

Vore lite roligt om det gick att få ihop, om nu inte TS tycker att vi snor deras idé?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

VAASHii
2010-03-09 21:26
#8

Åh tusen tack tinisch!! :D

candycandy - Jag ska fråga min lärare om det är okej! Kan höra av mig när jag har fått svar! :D

Stirrup - Det lät som en superbra idé ifall någon är med på det! Jag menar.. detta är bara en uppgift i skolan och det har väl främst med marknadsföring att göra, men jag tycker det är till en jättebra sak och en rolig grej! Så ju fler desto bättre helt klart! :D
Ska prata med dem andra i min grupp om vad de tycker men jag hade älskat det! :D

Mari
2010-03-09 21:38
#9

#8 Hoppas att de hänger med på denna idé för isåfall börjar jag marknadsföra detta här på djurhem och börjar leta ansvariga som vill vara med och samla in 50öringar i sina städer :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

VAASHii
2010-03-09 22:19
#10

#9 Hoppas jag med! Åh jag önskar att jag inte var en fattig student för annars hade jag skänkt pengar oftare! Men det kommer väl det med sen ^^

Och tusen tack för ditt engagemang! En stor kram ska du ha! :D

mandariiin
2010-03-11 09:48
#11

Detta tycker jag är en super bra och kul ide!

Lia@mandariiin.com

VAASHii
2010-03-13 01:51
#12

Stirrup - Hör med djurens rätt och om de är okej med det så kör på det! Ifall du fortfarande känner för det! :D

Mari
2010-03-14 22:11
#13

#12 Det ska jag göra under morgondagen!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: