Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 878 ggr
thildatessie
2010-03-02 15:20

djurhem?

hej undrar om någon här har ett omplaceringshem för djur. eller hund/kattpensionat? vill veta lite regler kring detta. era vanor och så då något av detta är en dröm för mig att göra som vuxen. hoppas att gågon kan hjälpa. har äver satt ut detta på hundforumet och kattforumet men detta passar nog bäst :)

Annons:
Mari
2010-03-02 16:06
#1

Vad kul. Har du sett och läst våra följetång bland artiklarna som just handlar om att starta ett djurhem?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

thildatessie
2010-03-02 18:08
#2

nej? :S

thildatessie
2010-03-03 11:02
#4

okej tack!!!Skrattande

Mari
2010-03-03 11:08
#5

Hoppas du blir lite klokare :-) Men de där artiklarna handlar mest om att skapa förening så som jag förstått det, vill man som privatperson själv skapa ett litet omplaceringshem så tror jag att man ska ta kontakt med kommunen eller länsstyrelsen för att höra hur man gör :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

thildatessie
2010-03-03 11:43
#6

japp :) det blir ju inte är på något år, måste u flytta hemifrån först och jobba, vill starta hund eller kattpensionat och kanske ta in några omplceringar då och då när jag har plats.  och smådjur vill jag med omplacera men jag vet inte om jag skulle fixa att bara ge bort dem när man har fäst sig vid dem eller så,men man kan ju inte ha för många djur..eller jo det kan man ;) nej men detta är bara drömmar och planeringar än sålänge :)

Annons:
Mari
2010-03-03 15:54
#7

#6 Bra att du planerar så långt i förväg! Berätta gärna lite då och då om hur det går och om du kommer över någon information som kan vara bra att dela med sig av till andra som är intresserade av att starta något Glad

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

thildatessie
2010-03-03 20:41
#8

japp =)

Upp till toppen
Annons: