Annons:
Etikett09-solskens-molnhistorier
Läst 2152 ggr
Magda
4/5/10, 6:08 PM

Mus i mitt hus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Musen jag adopterade från Breathplay har varit här ett tag nu, men har inte kunnat och velat skriva pga en familje tragedi..

men tänkte att jag måste iallafall visa hur söt hon är!

hon är en mkt tuff och mysig tjej, jag håller på och ordnar med kompisar åt henne så fler bilder kommer längre fram!

Annons:
Magda
4/5/10, 6:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

hon gillar verkligen min son

Magda
4/5/10, 6:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

det är svårt att fota henne,hon är snabb

Magda
4/5/10, 6:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

sööt, bättre bilder kommer förhoppningsvis längre fram!

Tina
4/5/10, 7:36 PM
#4

Åh vad fin, grattis till tillskottet! Skrattande Underbart att hon fick flytta till dig. 
Hur många kompisar väntas tillkomma då? Vet av egen erfarenhet att skaffar man 1-2 djur kan det tillkomma en hel massa med tiden. Flört

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Magda
4/5/10, 9:30 PM
#5

#4 jag hade tänkt mig en kompis. men vi får se, härhemma bor ju redan så himla många djur så det lär inte märkas mkt om det bor 2 eller 4 möss här iofs Skrattande

Mari
4/5/10, 10:20 PM
#6

Åh vilken söting! ser ut att ha fått det jättebra hos dig, ser fram emot nya bilder på de nya kompisen/kompisarna Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
Breathplay
4/8/10, 8:37 PM
#7

Ser också fram emot fler bilder, skönt att se att hon har fått ett toppen hem! (:

________________________________________________________________________

Isabella Ekelund

Magda
4/11/10, 5:26 PM
#8

hon är så cool denna mustjej! darrar i tassarna och myser så fort man tar i henne, hoppar redan upp i handen frivilligt!

just nu har jag stängt ute katterna och hon busar runt som en galning på bordet!!

har vi tur så får hon en fläckig kompis nästa vecka!

Breathplay
4/13/10, 1:33 AM
#9

Hoppas du uppdaterar med bilder sen (:

Är väldigt glad över att hon fått ett så bra hem! Och får den tiden och uppmärksamhet hon förtjänar (:

________________________________________________________________________

Isabella Ekelund

Magda
4/13/10, 7:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

här kommer ett par bilder från gårdagens gos Kyss

Magda
4/13/10, 7:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

datormus

Magda
4/13/10, 7:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

..

wolfgirl82
4/13/10, 11:53 AM
#13

Sicken underbar sötnos! :)

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Annons:
Tina
4/14/10, 3:01 PM
#14

Jätte fin. Kyss Man blir ju nästan själv sugen på en liten mus när man ser henne. Glad

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Magda
1/19/11, 2:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

nu har jag tyvärr en tråkig uppdatering till denna tråden :( köpte två möss som kompisar åt henne men den ena har dött och musan själv är på rymmen och jag kan inte hitta henne Gråter troligtvis så har nog en av katterna tagit henne så nu sitter hennes kompis ensam och väntar på att hon ska komma tillbaka. de rymde ihop men vi har bara hittat en , letar såklart vidare men har inte sett minsta skymt av henne, nu har kompisen flyttat till säkrare bostad iaf..

Mari
1/19/11, 3:28 PM
#16

Gråter

Här hemma håller vi både tummar, tår och tassar att hon dyker upp igen

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Magda
1/19/11, 3:32 PM
#17

#16 tack, behöver verkligen allt stöd och alla tummar jag kan få

Mari
3/7/11, 2:52 PM
#18

Hur har det gått? Har hon kommit tillbaka? Obestämd

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Magda
3/7/11, 3:09 PM
#19

#18 nej Gråter har varken hört eller sett minsta tuss från henne.. vi har ju katter, men hade de tagit henne så borde jag ha sett någon form av spår.. vi går och lyssnar i väggarna hela tiden men hör inget där heller.. önskar att vi åtminstonde hade sett ngt så att vi visste om hon lever eller är död.. vi ska flytta om ca en månad med och jag måste verkligen veta om hon är i liv innan dess..

Mari
3/7/11, 3:32 PM
#20

Åh nej vad jobbigt Gråter Fast mina katter brukar vara väldigt duktiga på att dölja sina spår om de har tagit någon ätbar mus utomhus Obestämd

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
Magda
3/8/11, 8:53 AM
#21

#20 mina katter har inte varit det hittills iaf.. när de jagat möss ute brukar man hitta minst blodspår med oftast blodpöl & päls Skrikandes men det är ju mkt möjligt att de tagit henne.. hoppas fortfarande hitta henne i någon av flyttkartongerna när vi sen bär ut dem (kan säga att jag redan kollat alla flera ggr, men hoppas kan man ju) :/ hon lär inte haft problem att hitta mat om hon bara hållit sig i djurrummet iaf..

Upp till toppen
Annons: