Annons:
Etikett10-teman
Läst 1222 ggr
Mari
5/1/10, 2:05 PM

Utvärdering av temamånaden April 2010

Vi har under hela April haft ett pågående tema här inne på djurhem. Denna gång var det Etik och Moral som vi försökta sätta lite extra fokus på.

Nu vill vi gärna veta vad ni tycke!

Skriv gärna en motivering till era svar, vi vill väldigt gärna veta vad ni tyckte om denna temamånad. Var det något vi glömde att ta upp? Tog vi upp helt fel saker? Fokuserade vi på fel ämne?

Var med och säg vad ni tycker, det gör det så mycket lättare för oss att göra sajten bättre!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
candycandye
5/1/10, 5:51 PM
#1

Tyckte att temat var jättebra!Skulle önska att det var mer frågor angående temat, som man hade kunnat tycka till om.

zickan
5/2/10, 1:40 AM
#2

Inte direkt insatt. Men gillar skarpt att ni har kommit så långt och börjat ta tag i det :-D.
Behöver ju inte få med allt på en månad om detta ämnet. Det går ju att köra samma ämne igen om några månader.

Något jag väldigt gärna vill se mer av, om det nu inte redan finns en hel del(inge koll just nu)  är sommarens faror. Transport på bästa vis. Vikten av bra luft ombyte och inte godisburkar. Mer fokus på djur i bil(inte bara hund). Att det ännu kan dra kylig vind osv fast det är varmt ute. Svårt att förklara :-P
Men med sommaren så kommer det massa faror.
Hur mycket vatten behöver ett djur, skydd för sol men även för kylan om kommer när solen går i moln. olika temperaturer som vissa innedjur kan vistas i osv.
Orm bett, giftiga växer…. stor vikt på kanin/marsvin ge lite gräs i maten innan de sätts rakt på backen att äta hur mycket de vill.

Lite tips på vad jag tror kan  behövas nu när sommaren är på väg :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tina
5/2/10, 4:21 PM
#3

Vad kul att majoriteten tycker att vi ska fortsätta med teman! Jag håller helt och fullt med, sajten levde verkligen upp under temamånaden men jag kan hålla med candycandy om att några fler diskussioner inte hade skadat. :-) Kom ihåg att ni medlemmar mer än gärna får skapa egna diskussioner om det är någon speciell som ni saknar!

#2 Ett sommartema låter kul, bra idé! Många tips gav du också, det bör vi verkligen göra något utav. Glad Sommartema i juni kanske?

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

TheMe
5/4/10, 3:12 PM
#4

Jättebra!

Det här är väl i första hand en sida för mer akuta omplaceringar och så, om jag förstått det rätt. Tycker då det är jättebra med temaveckor där relevanta ämnen tas upp på olika sätt. Glad

"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

Mari
5/4/10, 4:49 PM
#5

#4 Egentligen är detta inte en sida för akuta omplaceringar, utan en sida där man pratar om djurhem, alltså olika djur och kanske även arbetet med ett djurhem/djurskydd/katthem eller vad man nu vill kalla det :-)
Och precis som ett djurhem så förekommer omplaceringar av djur. Så har iallafall jag tänkt att tanken ska vara med denna sida

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
5/11/10, 10:04 AM
#6

Puttar upp, någon mer som vill säga något eller rösta? Glad

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
zickan
5/11/10, 1:56 PM
#7

Ende jag verkligen vill se är just sommar och djuren. Kan nog inte tjata tillräkligt om det :-P..  Snart börjar det med virriga hjärndöda ägare som lämnar hund, katt, smådjur osv i bilen när de ska handla. Reser runt iom semester och inte tänker på värmen och djuren.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mari
5/11/10, 4:53 PM
#8

#7 Det är en bra idé som vi jobbar vidre på Glad

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Upp till toppen
Annons: