Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 928 ggr
[Ai-chan]
4/18/10, 11:07 AM

Lemlästad rottweilertik

Vet inte om det har redan skrivits. isåfall får ni väll ta bort den:

"En död, lemlästad rottweilertik har hittats i skogen nära Arlanda. Man hade skurit av tiken båda öronen för att hindra en identifiering och gamla bitskador syntes på kroppen. Förmodligen har hon använts i hundkamper eller varit ngt som andra hundar "övat" på. Om någon har information, kontakta polisen snarast.skicka runt detta så kanske någon vet nått!!!"

Plåga sakta dom människorna i all evighet. Å nej, inte tills dom dör. Dom ska leva tills dom blir gammla. Dom ska leva alla åren vääääldigt plågsamt. Jag är gärna med på det!

Annons:
jsca
4/18/10, 12:08 PM
#1

min mage vänder sig när jag läser sånthär. 

HEMSKT! Hur kan man få för sig att göra så? fattar inte hur man tänker medans man utför något sådant? allt kan ju inte stå rätt till i dessa människors huvud, jag menar. en spärr finns väl hos alla, och att man kan skada ett djur SÅ, samma de grymma människorna med kaninerna häromdagen, är där ingenting som säger HALLÅ?, DETTA ÄR INTE HELT RÄTT, OCH FRISKT?! att bete sig så?

NEJ kan inte förklara vad jag känner när jag läser. men det känns inte bra att det finns folk som utsätter djur för så stor skada, skada överhuvudtaget.   

Jag skulle vilja gå in i en djurplågares huvud och läsa dennes tankar.
samt plåga dom i alll evighet, precis som TS.

Mari
4/18/10, 11:27 PM
#2

Ursh verkligen hemskt!
Vart läste du detta?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Upp till toppen
Annons: