Annons:
Etikett13-djurhem-ifokus
Läst 1459 ggr
Mari
7/14/10, 1:45 PM

Medarbetare sökes

Hej alla medlemmar!

Jag funderar på att ta in en eller två nya Medarbetare här på djurhem, är det någon som är intresserad?

Jag ser gärna att den som söker har erfarenhet av omplaceringar/djurhem eller åtminstånde stort intresse och kunande i olika djurslag.

Det går bra att svara direkt i tråden eller skicka ett PM till mig där ni berättar lite kort om er själva och vad ni kommer att tillföra sajten.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
Kickan90
7/14/10, 7:42 PM
#1

Ja, jag är intresserad ;)

Jag har en liten erfarenhet utav omplacerings hundar.

praktiserade på ett hunddagis där de hade några omplacerings hundar som ägaren hade fått hem.
de krävte mer tålamod och mer träning än de andra hundarna när man var ute och gick i.

jag har ett stort intresse och jag brinner verkligen för att rädda djur. även om jag pluggar så vill jag försöka ta åt mig så många djur jag klarar av och hinner ge de ALL min kärlek.

Jag är van vid, katter, hundar, kaniner,  lär mig jätte snabbt om nya djur och är alltid öppen för mer erfarenheter och kunskaper. Har alltid gillat djur och det är något jag brinner för som sagt.

Har bara haft hundar, uppvuxen med hund hos min morfar & bekanta men nu har jag en egen, och kaniner sedan (1998).

Mvh Erica

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[Sephrenia]
7/15/10, 5:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag är intresserad då jag själv brinner för våran problematik här i Sverige för att ta ansvar för våra artfränder.