Annons:
Etikett13-djurhem-ifokus
Läst 1154 ggr
Mari
7/27/10, 2:26 PM

2 nya medarbetare

Nu vill jag att ni varmt välkomnar våra två nya Medarbetare Sephrenia och Kickan90 som kommer vara Medarbetare på prov under en månad, förhoppningsvis blir det mycket längre.

Ni får gärna ta och presentera er själva, antingen i denna tråd eller om ni vill skapa egna.

Välkomna Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
[Sephrenia]
7/27/10, 7:57 PM
#1

Kan presentera mig här.

Hej alla glada som besöker detta forum jag är Malin och jobbar som vikarie för ett privatägt lastbils företag, sitter för två personer som växel, admin, ekonomiassistent, kontors inköpare och fakturerare. Hemma vid så har jag en sjukskriven sambo och 5 stycken djur varav 4 är omplaceringar jag tagit hand om (kom en kattunge till oss förra veckan som sambon tog hem utan mitt samtycke men han är en i familjen redan och uppskattad av mig).

Har själv vart akuthem till 4 djur och omplacerat två illrar till ett noga utvalt hem så jag har själv erfarenheten i liten dos över hur det kan vara att få hem djur som ska stanna och som ska gå vidare.

För övrigt så har jag många intressen som går att läsa om på min profil.

Jag ska göra mitt bästa för att vara Medarbetare här och försöka komma på ett sätt att få in lite mer publicitet så vi blir välbesökta av nya iFokus personer och kanske även utomstående.

ala02
7/27/10, 11:54 PM
#2

Lycka till bägge två, det är blir jättebra.

Tina
7/28/10, 1:09 AM
#3

Jätteroligt och välbehövligt! Välkomna båda två, hoppas ni kommer trivas på sajten! :-)

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

[Sephrenia]
7/28/10, 9:39 AM
#4

#2, #3 tackar det kommer nog gå bra :)

mandariiin
8/2/10, 2:27 AM
#5

Välkomna hit!

Lia@mandariiin.com

Upp till toppen
Annons: