Annons:
Etikett13-djurhem-ifokus
Läst 1145 ggr
Mari
2010-08-02 14:58

Veckans Fråga: Är du aktiv i någon ...

Är du aktiv i någon djurskyddsförening?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
Tina
2010-08-03 01:46
#1

Nej, inte i dagsläget.
Men jag känner att det är någonting som jag skulle vilja och har, sedan en tid tillbaka, kollat runt efter någonting som jag känner att jag vill stödja. :-)

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

ala02
2010-08-03 11:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har jourkatter åt en förening, är då också medlem där (automatiskt när man åtar sig jourkatter). Har även skänkt ett halvt hem med loppisprylar till ett ställe då grannen lämnade det mesta och försvann.

De tre jourisarna, är det någon som tar alla tre följer klätterträdet med på köpet!

Chieko
2010-08-03 17:09
#3

Medlem i Göteborgs djurskyddsförening och innan jag fick hem egna djur tänkte jag hjälpa till där men då de ville ha en bestämd dag och jag var timvikarie gick inte det.

Fast jag är ju med och spånar idéer till det som ska bli ett omplaceringshem för smådjur i Göteborg!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

[Ai-chan]
2010-08-03 18:31
#4

Jag är inte aktiv i någon djurskydd. Känns som att det inte finns så många seriösa här. kanske bollnäs djurskydd då. Men vet inte hur det är där nu för tiden. Söderhamns ställen vill jag inte alls hjälpa till. Sen så finns det väll längre bort.
Men det är ju det hära med pengar med. har ju inte så mkt sånt själv.
Och jag har inget körkort så jag kan ta mig lätt fram o tbx o hjälpa till.

Så då har det inte blivit så mkt aktiviteter nu för tiden.
Dock var jag mkt aktiv förr.

Ellenfyrkant
2010-08-06 20:18
#5

Djurens rätt är nog den enda djurrelaterade "föreningen" jag är medlem i bortsett från alla hundklubbar. Tungan ute

Mvh Ellenfyrkant

Upp till toppen
Annons: