Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 977 ggr
[iurochskur]
9/10/10, 2:51 PM

Äntligen har folk fattat

Att det är bättre att lämna in djur till jourhem än att avliva eller kasta ut. Här hemma har jag nu fått några uppdrag och ytterligare en liten sötsak kommer idag efter mycket planer. Så vi har äntligen fått öppna vårt hem och hjärtan för att kunna hjälpa djur som behöver goda hem.

Jag är så otroligt glad att kunna hjälpa till…

Annons:
Mari
9/10/10, 3:00 PM
#1

Vilken lättnad!

dock har jag märkt att det skulle behövas så många fler djurhem och privatpersoner som öppnar sina hem för dessa djur, för det är så många som vill bli av med dem och så några platser lediga.

Vad är det för sötsak som kommer idag? Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

wolfgirl82
9/10/10, 3:07 PM
#2

Nog ramlar det på allt. Är så skönt att folk förstår att detta är bättre än avliving.

Jag fick precis in min andra kanin här hemma och två till på kö.

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

[iurochskur]
9/10/10, 3:10 PM
#3

#2 Ja, inte har man nog med plats för alla. Jag försöker så gott det går, men man ska ju hinna med sina egna djur och barn i allt med.

SweetCheeks
9/10/10, 6:27 PM
#4

Gött att några får chans till ett fortsatt liv! Tar du någon avgift för att man lämnar djur hos dig? Samma fråga till wolfgirl82. Glad

 

Tilda

Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus

Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel

Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar

[iurochskur]
9/10/10, 6:31 PM
#5

#4 Nej, jag tar inte betalt för att ta emot djuret, ej heller betalar jag för det. Men jag står för mat+uppehälle för det.

wolfgirl82
9/10/10, 7:25 PM
#6

#4 Jag testar att ej ta betalt för det hela. Får se om det funkar i längden. Får med massa mat och tillbehör istället. Som idag fick jag tre sopsäckar med hö tillsammans med kaninen. Så hö lär jag nog inte behöva köpa på ett bra tag :)

 Dock tar jag ut en adoptions kostnad när jag hittar rätt hem till djuret.

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Annons:
Upp till toppen
Annons: