Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 1372 ggr
MajaL
2/4/11, 6:04 PM

Off Topic - Tråd

I denna tråd kan vi prata om allt möjligt, som inte har med sajtens ämne att göra.

Vad har du haft för dig idag? Något du är riktigt irriterad på? Eller kanske du bara måste skriva av dig av någon annan anledning…

Välkomna att skriva i den första OT-tråden!

(Den kommer bytas ut när det blir många inlägg och den blir seg att ladda).

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Annons:
MajaL
2/4/11, 6:06 PM
#1

Redovisade ett skolarbete med en kompis idag. Vi fick jätteskum respons av en klasskamrat, inget konstruktivt. Det blev en mycket lustig stämning i rummet var vi nog flera som tyckte. Obestämd

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

[Ai-chan]
2/18/11, 4:03 PM
#2

BORTSKÄNKES!!!
Pga tidsbrist måste jag omplacera mina kära små dammråttor. Hämtas GRATIS, du får själv fånga dom. Dom är stillsamma och lugna och orsakar inte så mycket bråk, ligger mest i hörnen, är förtjusta i golvvärme. De är alla grå, i olika nyanser. De är könsmogna, översexuella och har en tendens att föröka sig i rasande fart!

Mari
2/18/11, 4:45 PM
#3

#1 Oj vad var det för skolarbete?

#2 hihi. Dock tillåter vi inga bortskänkesannonser på denna sajt FlörtTungan ute

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Ai-chan]
2/18/11, 5:19 PM
#4

Just ja. Ja, jag får gå vidare till omplacering och djurannonser då. Se om man får dom såld där. :)

MajaL
2/19/11, 1:31 PM
#5

#3 Ett tal i Svenska B. Känns som om jag håller en massa tal just nu i skolan. Skrattande

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Falurven
4/27/11, 11:24 AM
#6

Eftersom det finns en OT tråd så tänkte jag passa på och fråga om ni har haft det bra i påsk? Skrattande

Fler än jag som har käkat påskbord med familjen kanske?

Mvh Nathalie

Annons:
MajaL
4/27/11, 12:23 PM
#7

Oja! Gott gott!

Haft en toppen-påsk! =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Mari
4/27/11, 1:54 PM
#8

Ja en jättetrevlig påsk!

Massor av mat, både klassisk påskmat och även grillat. Solen har strålat och det har varit otroligt varmt.

Mina marsvin har varit överlyckliga också för jag har plockat in gräs åt dem varje dag sedan förra veckan då det nu äntligen örjar växa så det knakar där ute!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Falurven
4/27/11, 4:10 PM
#9

Kom på en sak till. Såg inga påskkärringar i år! ;o Såg ni några? xD

#7: Härligt! :D Det är så det ska vara :)

#8: Haha ja det är en av de bästa sakerna med sommaren! Så mycket naturgodis att hämta in utifrån. :D

Här har det också varit varmt kan jag lova. Massor av sol! I fredags var jag och karln min hemma hos päronen och åt klassisk påskmat med familj och släkt. Var trevligt att känna att alla var samlade och så fick Olle (killen min) äntligen träffa min ständigt resande bror och så mormor då.

Sen på söndagen var vi hemma hos Olles mamma och grillade :) Fick då träffa hans lillebror för första gången ^^

Så man kan säga att jag har haft en riktigt trevlig påskhelg! Skönt att den blev lugn också, för första gången på två år xD Haha!

Mvh Nathalie

MajaL
4/27/11, 4:40 PM
#10

#9 Såg inga heller. =/

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Mari
4/27/11, 5:31 PM
#11

Jag såg heller inga påskkärringar Förvånad Jag trodde att det skulle banka på dörren hela dagen nu när jag flyttat in till stan så jag hade till och med laddat upp med godis som jag och pojken min fick käka upp själva Cool

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Ai-chan]
4/27/11, 6:53 PM
#12

#11 Vilken osis för dig och din pojkvän att ni fick äta upp godiset själva :P

Falurven
4/27/11, 9:55 PM
#13

Känns som om ungar idag har alltför bråttom att växa upp. Törs inte ens gå påskkärring längre Skrattande

Det trodde jag också! :o Nu när jag bor i stan. (Lilla hudiksvall, men ändå!) Fast jag hade inte köpt godis men. Oskyldig

Mvh Nathalie

Annons:
Mari
4/27/11, 10:06 PM
#14

#12 ja verkligen otur må jag säga Flört

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Falurven
5/2/11, 2:55 PM
#15

Passar på att skriva här igen! Jag har nämligen haft en helt underbar valborg! Lugn blev den väl inte, men jag spenderade den med pojkvän och så en fest på lördagskvällen. Riktigt roligt var det!

Träffade hur mycket trevligt folk som helst och kände mig på hur bra humör som helst!

Vad har ni gjort i helgen? :D

Gårdagen var väl liiite seg, må jag säga. Sov bort typ hela dagen ;)

Mvh Nathalie

Upp till toppen
Annons: