Annons:
Etikett13-djurhem-ifokus
Läst 1535 ggr
Mari
3/3/11, 3:55 PM

Lancering av nya ifokus!

Som ni kanske har märkt med denna version av iFokus så finns det flera allvarliga buggar som gör att det inte fungerar som man vill. Den allra allvarligaste är att värdar och medlemmar slumpartat stängs ute och inte kan logga in vilket också gör att den personliga presentationen försvinner. Dessutom så är denna version av iFokus drabbad av att i vissa perioder gå så långsamt så det inte går att använda.

Nu lanceras den nya versionen!!

Eftersom buggarna ökat i omfattning senaste tiden så känner sig killarna bakom iFokus tvingade att skynda på lanceringen och släppa in oss i den nya versionen fortare än det var tänkt från början, vilket medför att allt ännu inte är riktigt klart.

Bland de saker som inte kommer fungera till en början:

- Bevakningarna kommer inte fungera.

- Vissa tillgänglighetsstöd kommer saknas. Detta medför att det under en kort tid kan bli lite svårare för tex synskadade att använda sajten.

Grabbarna jobbar självklart så hårt och snabbt de kan med att få igång dessa funktioner så snart som möjligt, samt även de nya funktionerna.

**Arbetet kommer att börja redan i morgon, så på fredag runt lunch kommer iFokus att vara avstängt resten av dagen. En informationssida om vad som är på gång kommer att läggas ut.

**

Så med denna information hoppas jag att ni medlemmar återkommer senare när nya iFokus finns tillgängligt.

Jag önskar er en trevlig fredagskväll!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
[cala02]
3/6/11, 1:53 PM
#1

Jag hoppade av iFokus, men tänker ge det nya en chans. Vissa funktioner tror jag blir bättre för min del.Bland annat att kunna skriva anonymt.

Mari
3/6/11, 5:56 PM
#2

Har man inte kunnat skriva anonymt förr? Jag har för mig att det har fungerat bara sajtvärden har godkänt den möjligheten på sajten, fast jag kanske har fel :-)

Jag tycker att artikelsidan blev snyggt och bra, gäller bara att välja ut rätt bilder sen i framtiden så det passar in

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Upp till toppen
Annons: