13. Djurhem iFokus

Djurhem under uppstart

2016-06-05 09:10 #0 av: [alladjurärvälkomna]

Nu är vi redo allt är färdigt. Känns skönt att allt blev godkänt direkt :) Bara namnet kvar vi ska fixa med.
Nu har "alladjurärvälkomna" öppet. Vi finns utanför Kristianstad.
välkomna

Anmäl
2016-06-13 17:53 #1 av: Ebba_140

Hej!

Har ni detta djurhemmet hemma eller är det en anläggning? Behöver ni hjälp?

Jag är en 18-årig tjej som brinner för djur, har tidigare erfarenheter av bl.a. hamster, kaniner, hundar, häst m.m. ! Pma mig om ni behöver volontär eller eventuellt anställda. :)

Anmäl
2016-06-13 17:53 #2 av: Ebba_140

P.S.Jag bor även i Kristianstad!D.S.

Anmäl
2016-09-30 09:50 #3 av: Farwuq

Jag tittade bara in för att säga hej och lycka till.
Vinkar Blomma

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-10-17 08:13 #4 av: [alladjurärvälkomna]

Hej!
Börjar med att be om ursäkt för sent svar. Får för det första inga mail när någon skrivit sen har vi haft fullt upp med bygga burar, mysa med djuren och våra barn.

Vi driver detta hemma där vi både har djur inne och ute. Just nu behöver vi inga volontärer men det kan komma längre fram. Just nu behöver vi hjälp med att sprida information om att vi finns och att vi gärna hjälper till med djuren som inte kan behållas. Och att vi gärna tar emot tillbehör, mat och liknande om man har möjlighet att sponsra med det. Vi har även djurpassning för att kunna få in pengar så vi kan hjälpa fler djur. Ni som känner att ni vill hjälpa till eller få mer information skicka ett privat meddelande till mig :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.