13. Djurhem iFokus

Erbjudes: Djurvakt Sthlm

2016-05-15 18:28 #0 av: [kendras]

Hej!

Jag är en tjej på 29 år som älskar alla typer av djur! Jag har alltid haft djur omkring mej sen jag föddes. När jag var liten var min mamma hunduppfödare och sen har jag haft alla möjliga typer av djur sen jag var barn men mest gnagare, katter och hundar.

I sommar kommer jag att vara hemma nästan hela tiden förutom 1 vecka i Juli v.28 eller 29 (ej bestämt ännu) så jag kan ställa upp som djurvakt. Alla typer av gnagare är välkomna hem till mej. (Då vi redan har 2 hundar kan jag tyvärr inte ta emot hund eller katt. Gnagare går bra fast jag redan har 3 råttor eftersom dom kan sitta i olika burar.)

Kan även ställa upp som jourhem under hela året.

Vill ha en liten summa för att ställa upp som djurvakt/jourhem men priset kommer vi överens om ihop.

Finns i Stockholm, västerort men transport brukar gå att ordna.

Skicka gärna PM, är ofta på ifokus.

Anmäl
2016-05-24 07:31 #1 av: [kendras]

Jag kommer att vara hemma hela sommaren.
Pris: 70 kr per djur per vecka. Har du 4 djur och alla kan sitta i samma bur debiteras bara 2.
6 djur i samma bur debiteras för 4. Fler än så så kommer vi överens om pris.
Det finns ännu platser kvar.
Jag ser helst till att du tar med egen bur och bottenströ, då jag inte har mer än 2 låneburar. Möss, gerbiler och hamster måste du ta med egen bur eftersom jag inte har bur med så små gälleravstånd.

Anmäl
2016-06-05 22:08 #2 av: [kendras]

Update: kommer att va hemma hela sommaren. För rätt info kolla fb Kendra djurvakt

Anmäl
2017-05-15 20:57 #3 av: Linnea4488

Kan du passa ankor? Jag kanske ska skaffa ankor innan sommarlovet men kommer åka upp till fjällen en vecka.

Anmäl
2017-05-15 20:57 #4 av: Linnea4488

Oj! Såg att det var lite gammalt!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.