06. Djurskyddsfrågor

Stackare

2013-10-14 19:49 #0 av: [Kaningalen1234]

Tycker det är synd om dessa sackas kaninungar! Det säljes för en billig penning. Och se deras bur! Jag ringde säljaren och hon berättade att i den buren bor alla ungarna och mamman

Stackare!

mvh, Sandra      medarbetare på:                                                                            Djuren är det viktigaste i mitt liv, lita alltid på dina djur!Glad

Anmäl
2013-10-14 19:53 #1 av: [00emi07]

Ush ja

MVH, Emilia, Pluto, Cupcake, Shakira, Nikito och Paris                                      Reborn mamma, och?

Anmäl
2013-10-14 19:54 #2 av: [JollyJustin]

Nääää! Stackars D:

Anmäl
2013-10-14 19:56 #3 av: [Kaningalen1234]

Ja visst

mvh, Sandra      medarbetare på:                                                                            Djuren är det viktigaste i mitt liv, lita alltid på dina djur!Glad

Anmäl
2013-10-14 20:20 #4 av: Jetaime

Ser ut som "bodelen", säker på att det inte finns en annan del också? Dock såg den lite väl låg ut också..

Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Besök gärna min hemsida: www.denraraa.weebly.com 

Anmäl
2013-10-14 20:27 #5 av: [Kaningalen1234]

Ja, meddet är ändå för lågt i tak

Anmäl
2013-10-14 22:05 #6 av: Mari

Oj, ser trångt ut, hoppas att detta är bodelen och alla är samlade för en gruppbild. 

Men bra att du ringde! Hoppas de fick en tankeställare

Anmäl
2013-10-14 22:09 #7 av: [Kaningalen1234]

Ja, eller hur (:
Ps, #6 skickat PM!

Anmäl
2013-10-15 00:50 #8 av: [Victoria93]

Hmm...tycker man borde ta reda på hur de egentlugen har det och ringa djurskyddet im nödvändigt...det där såg ju inte kul ut...men kan ju även vara så stt kaninerna egentligen har en större bur som inte syns på bild..förlåt för stökig text, skriver från mobil..

Anmäl
2013-10-28 11:43 #9 av: Heå

Stackare Ledsen                                                                                     Jag har redan en kanin, annars skulle jag kanske köpa en. Skämtar

Mvh Hanna.                                                                                                          

Anmäl
2013-11-07 15:14 #10 av: Fridaaaa

Inte säkert att de bor där, kan ju vara en del av buren och så också.
Visst lite låg, men man ska inte döma innan man sett buren tycker jag.
Kan ju vara så att de bara tagit gruppbild eller liknande.

Så djurskyddet mm tycker jag är överdrivet om man inte vet sanningen först Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-11-07 16:17 #11 av: [JollyJustin]

Läs #0 innan du skriver det . Det stod att hon frågade, de bor där!#10

Anmäl
2013-11-07 16:57 #12 av: Fridaaaa

#11 Jag har läst #0. Så du behöver inte vara otrevlig med massa utropstecken och grejer.
Det betyder inte att det där är enbart buren, allstå det enda som är buren, bara för att det är det som vi ser,betyder inte det att det är den enda delen som är av buren. Framgår inte i #0.

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-11-07 17:01 #13 av: [JollyJustin]

Jag var inte otrevlig, du gör så själv.

Jag tror den är så,

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.