Annons:
Etikett14-övrigt
Läst 1342 ggr
[mymmeli]
2011-12-09 20:03

My medlem

Jag gick med i detta forumet idag för att sen inse att det kommer att ligga på sparlåga. Tråkigt.

Kan ju passa på att säga hej ändå om det finns några kvar här som läser inläggen. Vem är ni? Vilka forum hänger ni på?

Själv är jag helt djurvän dvs jag vill jobba för djurens rättighet på alla områden och är helt emot utnyttjande av dem och detta inkluderar att jag är emot att hålla dem under vidriga former för att sen äta upp dem. Är vegan sen flera år tillbaka.

Annons:
Mari
2011-12-09 22:58
#1

Hej mymmeli!

Jag finns kvar här på sajten, är Sajtvärd men som du märkt så är det här ingen riktig aktivitet och sajten ska vara dold och borttagen från iFokus sajtlista. Därav jag blir riktigt nyfiken på hur du hittade hit?

Jag hänger ofta på min andra sajt djurfoto, eller omplacering, hästfoto, hittekatter eller marsvin. De är de 5 jag är mest aktiv på och kikar runt varje dag men flera gånger i veckan kollar jag runt på andra sajter eller kika på nya inlägg så jag hamnar lite här och där, det som är så kul med iFokus att det finns så mycket under ett och samma tak.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[mymmeli]
2011-12-09 23:09
#2

Hej:) Jag gjorde sökningar på diskussioner som kunde vara intressanta för mig och hittade en del, blandannat här. Tänkte inte då på hur länge sen inläggen hade skrivits. Väldigt tråkigt att folk tappade intresset, men så är det ju ofta.

Mari
2011-12-09 23:22
#3

#2 Välkommen hit glömde jag att säga ;-)

Eftersom sajten ligger i dvala så är jag så himla nyfiken på vad det var du sökte efter, var det något från våra temamånader?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[mymmeli]
2011-12-10 12:43
#4

Jag sökte på olika ord för att hitta andra som brydde sig om djur, t ex djurrätt och vegan. Minns inte de exakta orden. De dök upp flera intressanta diskussioner från ert forum.

Mice
2011-12-11 01:09
#5

Varför är den inte med i listan? :o

Mari
2011-12-11 09:01
#6

#5 Eftersom aktiviteten på sajten nästan är lika med noll Rynkar på näsan Verkar inte finnas något större intresse från medlemmarna och jag + mina Medarbetare har under en tid inte haft tid att håll sajten vid liv, därav jag tog beslutet att de skulle plocka bort sajten en stund för att förhoppningsvis kunna arbeta lite med den "i smyg" för att locka tillbaka medlemmarna igen.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
Mice
2011-12-19 23:09
#7

Jaha. :( Hoppas den blir populärare sen.
Tycker annars att det är en väldigt bra site. :)

Mari
2011-12-19 23:44
#8

Tips till er är att ni skriver och kommenterar här inne, då kanske det blir fart på de andra medlemmarna också?
Kom mer än gärna med förslag på hur vi kan få fart på sajten igen, tex. artiklar, disskutioner, frågor osv.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mice
2011-12-21 13:01
#9

Ska börja kommentera. :D

Upp till toppen
Annons: