Annons:
Etikett13-djurhem-ifokus
Läst 4071 ggr
Mari
8/23/11, 11:39 PM

Djurhem tar en paus

Djurhem.ifokus kommer att fortsätta att hålla låg nivå och ta en längre paus. Djurhem kommer att plockas bort ifrån iFokus listor men kommer fortfarande att finnas kvar i nätverket så att man kan både läsa och skriva.

Varför? Dels för att intresset för sajten inte är som den var förr och dels för att jag som värd och mina Medarbetare inte har samma engagemang och tid.

Vill ni hjälpa till? Om ni vill hjälpa till att få djurhem aktivt igen, skicka gärna ett PM till mig så kan vi disskutera hur vi får fart på sajten igen. Eller skriv era idéer direkt här på sajten.

Vi kommer inte att överge sajten helt utan vi kommer att gå in och kolla lite då och då så att inget olämpligt skrivs här och vem vet, djurhem kanske behöver en liten törnrosasömn för att igen kunna blomstra på nytt.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

  • Redigerat 1/7/21, 3:34 PM av Mari
Annons:
[shanti&luna]
10/1/11, 10:05 AM
#1

Vad trist!

Jag har fått 2-3 svar om jourhem till några djur tack vare denna sida. Hoppas ni kan få liv i sajten längre fram då.

[Ai-chan]
2/19/12, 12:13 PM
#2

Frågan är hur man kan komma igång igen med sidan, vad för slags artiklar kan man skriva och så? Nu har jag inte hängt med vad för artiklar som redan finns, men kanske artiklar med grundfakta om hur man tar hand om olika slags djur.  Eller om det har kanske skrivits om alla djurhem/djurskydd/omplaceringshem redan? Kanske göra artiklar och skriva lite om de som har akuthemmen? eller skriva om medlemmarna? Eller något sånt. Kanske skriva om olika djurföreingar som finns, vilka försäkringar som är bra. Kanske något med sjukdomar, hälsa, smittor eller något sånt. Hur man bygger burar mm. Billigar och enkla lösningar på aktiviteter för olika djur osv.

Mari
6/25/12, 9:38 PM
#3

Tänkte bara påminna om att denna sida forfarande ligger i sin skönhetssömn, mycket av innehållet planeras att flyttas över till omplacering.ifokus

Men finns det någon som är intresserad av att hjälpa till här på sajten så skicka mig ett PM så ska vi se om vi tillsammans kan få fart här inne igen

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Vincent...
7/1/12, 6:15 PM
#4

va synd vad skulle behövas för att få sajten bättre? :(

HAHAHAHAHAHA…..

Mari
7/1/12, 11:10 PM
#5

Mer aktivitet så som inlägg, intressanta artiklar och allra helst att fler djurhem engagerar sig och skriver om sitt arbete osv :-) Min tanke med denna sajt var att detta skulle bli en samlingsplats för alla djurhem

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
2/4/17, 11:27 AM
#6

puffar upp denna då det fortfarande är aktuellt tyvärr

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
MonicaLagerquist
6/12/22, 10:26 AM
#7

Det vore bra om någon tog över

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: